در این جا همه مطالب را با هم یاد بگیرید هر مطلب برای شما به بهترین شکا ممکن

سلام دوستان در این وبلاگ قصد دارم توضیحات مختلفی درباره کلیه مباحث بدم

در این جا همه مطالب را با هم یاد بگیرید هر مطلب برای شما به بهترین شکا ممکن

سلام دوستان در این وبلاگ قصد دارم توضیحات مختلفی درباره کلیه مباحث بدم

قصد دارم به بهترین شکل ممکن و با توضیحاتی مختلف مباحث متنوعی را خدمت شما دوستان محترم بگم که شما هم بتونید از این مباحث استفاده کنید پس با من همراه باشید.

  • ۰
  • ۰

برای خرید وسایل و دستگاه های شهربازی سرپوشیده نیاز دارید، مطالبی را در ابتدای امر بدانید، شرکت پیشگامان بازی سازان رابین تک در این قسمت شما دوستان را که می خواهید در زمینه خرید وسایل شهربازی سرپوشیده سرمایه گذاری نمایید به طور کامل راهنمایی نماید.

وسایل و تجهیزات شهربازی:

هنگام خرید دستگاه های شهربازی مهم ترین نکته توجه به استانداردهای لازم دستگاه مربوطه است.در دنیای مدرن امروز تفریحات بچه ها و حتی بزرگ سالان نسبت به گذشته تغییر کرده است. در سال های اخیر شهربازی های سرپوشیده طرفداران زیادی پیدا کرده است. سرمایه گذاری در زمینه شهربازی سرپوشیده، یکی از سرمایه گذاری های پر سود تلقی می شود.

ممکن است جلب مشتری به شهربازی تازه احداث شده زمان بر باشد، این امر سبب دیر بازده بودن سرمایه برگشتی است ولی به هر حال سود زیادی نصیب صاحبان چنین مشاغلی خواهد شد.

یکی از مشکلات موجود در سه سال اخیر ویروس کروناست که سبب شده است حضور مردم در اجتماعات کاهش پیدا کند و این موضوع به خودی خود تا اندازه ای به تفریحات عمومی لطمه وارد کرده است . نه تنها شهربازی ها بلکه استخر ها و سالن های ورزشی نیز رونق خود را از دست داده اند. دستگاه های موجود در شهربازی محدود به کودکان نمی شوند.

در هنگام خرید وسایل شهربازی می توانید با توجه به یک مشاوره عالی عمل نمایید، شرکت پیشگامان بازی سازان رابین تک با سال ها تجربه در زمینه فروش دستگاه شهربازی در خدمت شما عزیزان می باشد.

تمامی افراد حتی بزرگسالان میل و اشتیاق زیادی در استفاده از این دستگاه ها جهت سرگرمی ، پر کردن اوقات فراغت خود وتخلیه هیجانات استفاده می کنند. در دنیای امروز با توجه به پیشرفت شپرف در تمامی علوم ، مهندسان نیز در طراحی وسایل شهربازی  بسیار موفق عمل کرده و تجهیزات متنوعی روانه بازار کرده اند. انتخاب تجهیزات شهربازی نیازمند بررسی 2 مورد زیر می باشد.

برایآگاهی از لیست قیمت دستگاه شهربازی سرپوشیده می توانید با شرکت تماس حاصل نمایید.

  1. منطقه جغرافیایی و لوکیشن مورد نظر
  2. بررسی جنبه های فرهنگی و جغرافیایی آن منطقه

چنانچه در فکر احداث شهربازی سرپوشیده هستید صفحه مورد نظر را مشاهده نمایید.

خرید دستگاه شهربازی سرپوشیده

خرید دستگاه شهربازی سرپوشیده

انواع وسایل شهربازی سرپوشیده

  1. دستگاه های مکانیکی
  2. دستگاه های ویدیویی
  3. تجهیزات جایزه مستقیم
  4. دستگاه های تیکتی
  5. دستگاه های رومیزی واسپورت
  6. دستگاه های شبیه ساز
  7. واقعیت مجازی
  8. بازی های کودکان

دستگاه های مکانیکی:

دستگاه های مکانیکی بیشتر  در شهربازی های رو باز وجود دارند و بسیار  پرطرفدار هستند. برخی از انواع این تجهیزات که کوچک تر و کم وزن هستند در شهربازی های سر پو شیده هم وجود دارد. این دستگاه ها باید متناسب با شرایط سالن انتخاب شوند.

مواردی از این دستگاه ها : فریزبی کودک، مری گراند، یوفو، آفتاب مهتاب، تاب دلقک و…

دستگاه های ویدیویی:

این بازی ها دارای مانتیور هستند و تنوع بالایی دارند. از بازی های هیجان انگیز شهربازی میتوان  به گیم موتور و گیم ماشین  اشاره کرد. این گیم ها مسابقه ای هستند،گیمر ها امتیاز کسب کرده و تیکت دریافت می کنند.

خرید دستگاه شهربازی تیکتی:

افراد بعد از اتمام بازی شان تیکت دریافت می کنند وجایزه خود را می گیرند. مثل گیمspin win  وگیم dino.

دستگاه های رومیزی واسپورت:

این دستگاه ها بسیار مورد استقبال مردم می باشند و هرگز خالی نمی مانند. محدوده سنی خاصی هم ندارند و چه کودکان چه بزرگسالان از آنها استفاده می کنند. این دستگاه ها تحرکی و ورزشی هستند. از جمله گیم بکتبال، فوتبال دستی، ایرهاکی و فوتبال اکونومی .

دستگاه های شبیه ساز:

دستگاه های شبیه ساز حالت یا واقعه ای را شبیه سازی می کنند. این دستگاه ها زیاد مورد استقبال مردم قرار نگرفتند.

توجه داشته باشید برای خرید دستگاه شهربازی سرپوشیده و یک مشاوره عالی برای تجهیزات شهربازی می توانید هم اکنون با مشاوران فروش شرکت پیشگامان بازی سازان رابین تک تماس حاصل نمایید.

واقعیت مجازی:

این دستگاه ها به گونه ای هستند که بدون اینکه فرد در موقعیت واقعی  قرار بگیرد بتواند آن را تجسم کند. گاهی فضای مورد نظر پر از ترس و گاهی پر از هیجان است.  برای این منظور از عینک فضای مجازی استفاده می کنند. این بازی ها برای اکثریت مردم پر از جاذبه می باشند از جمله آسانسور، هواپیما و …

بازی های کودکان:

پردرامدترین وسیله های شهربازی بازی های کودکان است.  دستگاه هایی هستند که لذت بخش هستند نه اینکه مهیج  باشند به گونه ای که کودکان بترسند. از جمله استخر توپ، سرسره و تکان دهنده سکه ای.

اکثرا مناسب کودکان 2 تا 6 سال است .وسایل شهربازی سرپوشیده کودکان در رنگ ها و طرح های زیبا و متنوعی وجود دارند که این امر سبب جذب کودکان به این محیط ها می شود.

در خرید تجهیزات بازی های کودکانه نسبت به دیکر تجهیزات باید دقت بیشتری داشت، زیرا کوکان از لحاظ جثه و ساختار فیزیکی ضعیف هستند و نسبت به بزرگسالان بیشتر در معرض اسیب قرار می گیرند. بازی ها علاوه بر سرگرم کننده بودن تاثیر بسزایی در رشد اجتماعی کودکان دارند.

وسایل شهربازی سرپوشیده

وسایل شهربازی سرپوشیده

وسایل شهربازی سرپوشیده کار کرده یا دست دو:

با توجه به قیمت سنگین این تجهیزات خرید وسایل دست دو یا کارکرده رواج پیدا کرده است. ولی به دلایلی هرگز چنین کاری توصیه نمی شود. از جمله این دلایل استهلاک دستگاه های شهربازی است. اگر این دستگاه ها ظاهرا نو و تمیز و جذاب باشند ولی مستهلک شده باشند عوارض مالی و جانی جبران ناپذیری بر جای خواهند گذاشت. اگر به دلیل کمبود بودجه به اجبار ناچار به تهیه چنین دستگاه هایی شدید، چند دفعه توسط چندین تکنسین متفاوت دستگاه مربوطه را تست کنید تا از بروز مشکلات یا سوانح جلوگیری به عمل اورید. افراد تکنسین کار اطلاعات کافی در زمینه طول عمر و مدت زمان کاربری این دستگاه ها دارند. به همین جهت می توانند کمک زیادی به شما در انتخاب وسایل یا تجهیزات مناسب ارایه بدهند. نکته دیگری که در مورد این دستگاه های کارکرده یا دست دو باید بدانید مصرف زیاد برق است.

نکات مهم در خرید دستگاه و وسایل شهربازی سرپوشیده:

  1. توجه به ارتفاع سقف و ابعاد فضای مورد نظر
  2. توجه به مقاومت بدنه تجهیزات مورد نظر در برابرشکستگی، ضربه و تکان های مکرر
  3. کنترل استاندارد های سازمان های مربوطه جهت تایید دستگاه ها و هم چنین محل احداث انها
  4. در نظر گرفتن شرایط فرهنگی و جغرافیایی محل مورد نظر جهت جلب مشتری
  5. بررسی رقیبان و دستگاه هایی که دیگر شهربازی های سرپوشیده در آن موقعیت جغرافیایی دارند.
  6. دستگاه های خریداری شده باید ضمانت نامه یا گارانتی دارای اعتبار داشته باشند.
  7. دستگاه های خریداری شده بهتر است پشتیبانی و خدمات پس از فروش هم داشته باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی